Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Možnost platby online

Nově můžete využít platby online bankovním převodem, nebo kartou.

https://www.comgate.cz/files/platebni-brana-comgate-banky-cz.png

Platební brána :

https://www.comgate.cz/files/platebni-brana-comgate-paticka-e-shopu.png

Obchodní podmínky

Název společnosti:    Almat ama s.r.o.
U Pramene 437/2
Znojmo, 671 81
IČ: 06580335
DIČ: CZ06580335

Obecná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodejcem (také "dodavatelem") a zákazníkem.

  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

  • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.

  • Provozovatel internetového obchodu www.apuapu.cz si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle Občanského zákoníku ve znění platném od 1.1.2014.

Objednávání zboží

  • Zboží lze objednávat prioritně elektronickou objednávkou pomocí internetových stránek www.apuapu.cz - nákupního košíku, dále popř. emailem.

  • Každá taková objednávka musí obsahovat:

    • kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, e-mail, telefonický kontakt)

    • způsob platby za zboží a způsob dopravy

    • objednávané zboží určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi (velikost balení atd.).

  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.

  • Přijaté objednávky jsou závazné (potvrzeno zasláním e-mailu zákazníkovi o přijetí objednávky), není vyžadováno žádné další dodatečné potvrzení objednávky.

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky,  

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 2 hodin od přijetí objednávky systémem.

  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo e-mailem a uvést ID objednávky.

  • ID objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím e-mailu bezprostředně po vytvoření objednávky.

  • Prodejce si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některém z uvedených kontaktů.

    • se podstatně změnila cena zboží, popř. objednané zboží není dlouhodobě dostupné

    • zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky. 

Odstoupení od kupní smlouvy 

  • Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 (kalendářních) dnů, počítáno ode dne převzetí objednávky od prodejce nebo dopravce, bez udání důvodů.

  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat prodejce (Jiří Němčík Almat ama s.r.o. U Pramene 437/2, Znojmo, 671 81; IČ: 06580335; tel.: +420 770 686 004; e-mail: info@apu.cz) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailu).

  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  • Prodejce musí vrátit spotřebiteli finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení. Může je však zadržet do doby, kdy spotřebitel doručí zboží zpět nebo prokáže jeho odeslání.

  • Zákazník má právo na vrácení nákladů za dopravné v nejlevnější nabízené variantě dopravy obchodníka (osobní odběr se nezahrnuje).

  • Zboží nesmí být zasláno zpět formou dobírky, ale jako obyčejný balík na náklady kupujícího, případně osobně dodáno. Kupující je povinen o svém úmyslu vrátit zboží prodávajícího předem informovat. Zboží bude prodávajícím - po předchozí dohodě s kupujícím a po doručení takového zboží obyčejným balíkem na adresu prodávajícího - přijato. Zboží musí být vráceno v původním nepoškozeném obalu a s kopii dokladu o koupi. Zboží nebude přijato pokud bude kupujícím zasláno na dobírku. Po přijetí zboží prodávajícím bude kupujícímu vrácena cena zboží bankovním převodem nebo v hotovosti, dle přání kupujícího, a to do 7 pracovních dnů ode dne přijetí zboží.

Platba za objednané zboží

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží a dopravné (poštovné) způsobem zvoleným v objednávce zboží.

  • Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané zboží, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka.

  • Další způsoby platby zboží jsou dobírka (platba při převzetí od přepravní společnosti) a platba v hotovosti při osobním převzetí od prodejce.

Platbení podmínky

  • Možnosti placení

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

  • Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

  • Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Doručení zboží

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p. , Uloženky, InTime, DPD, Zásilkovny a Slovenské pošty (dále jen doručovatel).

  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné dle cen přepravného v sekci Dodací podmínky

  • Objednávky jsou expedovány nejvýše 3 dny po obdržení objednávky. Dodací doba závisí na zvoleném doručovateli a typu platby.

  • Prodejce nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.

  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.

  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován prodejcem prostřednictvím informačního e-mailu na kontakt uvedený v objednávce.

Záruční doba

  • Všechny výrobky mají na obale vyznačenou dobu spotřeby, tj. lhůty, do níž je potřeba výrobky spotřebovat. V rámci této doby má zákazník právo uplatnit reklamační řízení na výrobky za stanovených pravidel.

Reklamace zboží

  • Kupující je povinen reklamovat zboží řádně a včas, tedy bez zbytečného odkladu po výskytu vady.

  • Zákazník má právo reklamovat zboží do konce lhůty doby použitelnosti (doba spotřeby), která je vyznačena na obalu výrobku. Nepodal-li spotřebitel reklamaci včas (v reklamační - záruční době) nemá nárok na kladné vyřízení reklamace.

  • Reklamaci nelze uplatnit v případě, kdy vada nastala v důsledku nesprávného použití či skladování zboží kupujícím nebo v případech, kdy kupující provedl na věci svévolné změny nebo úpravy. Prodávající neodpovídá ani za vady zboží způsobené vyšší mocí, jako jsou živelné pohromy a podobně.

  • Po obdržení zboží prostřednictvím doručovací služby je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od doručovatele vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku (v případě doručení pomocí České pošty), kupující na místě reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci podle cen uvedených v přiložené faktuře.

  • Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.

  • Na pozdější reklamace způsobené přepravou nelze brát zřetel.

  • V případě pozdějšího zjištění vady na výrobku, který je však stále v lhůtě použitelnosti (záruční doba), je zákazník povinen informovat prodejce o této skutečnosti. Zároveň je povinen vytvořit základní dokumentaci poškození výrobku, na základě které bude posouzen nárok na reklamaci (fotografie poškození výrobku a vytištěné doby spotřeby).

  • Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace zákazníkem.

  • Zákazník má při reklamaci právo požadovat podle vlastního uvážení:

            a) výměnu zboží za bezvadné nebo
            b) zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. 

Prohlášení o ochraně osobních údajů 

  • Provozovatel internetového obchodu www.apuapu.cz se ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, zaručuje, že nesbírá a neshromažďuje žádné osobní údaje, pokud je zákazníci sami dobrovolně neposkytli. Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.

  • Provozovatel internetového obchodu www.apuapu.cz se zavazuje chránit veškeré poskytnuté osobní údaje, neboť je považuje za přísně důvěrné. Proto nebudou zveřejňovány, prodávány ani vyzrazeny třetím osobám. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfortní dodávce objednaného zboží.

Uživatelský účet

  • Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

  • Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

  • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

  • Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

  • Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

  • Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Informace pro zákazníky

https://www.comgate.cz/files/platebni-brana-comgate-banky-cz.pnghttps://www.comgate.cz/files/platebni-brana-comgate-paticka-e-shopu.png

Kde nás najdete

APUPAPu eshop

U Pramene 437/2

Znojmo, 671 81

Map
Kontakty
Logo
APUAPu eshop
Zákaznická podpora APUAPu
Zákaznická podpora APUAPu
(Po-Pá, 8-15 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz